Thursday 1 October 2009

تجاوز با لامپ و يك لگد در . . .

يكي از دوستان قديمي را بعد از مدتها ديدم صحبت از همه جا شد و طبيعتاً از مسائل جاري سياسي كشور، خواهرش را مي شناختم و مي دانستم كه همسر يك پزشك است ، مي گفت كه شوهر خواهرش مريضي دارد كه در كهريزك به وي با لامپ تجاوز شده و پس از فرو كردن لامپ با لگد شخص متجاوز در آن قسمت لامپ در بدن آن جوان خرد شده ، نفسم از شنيدن اين ماجرا بند آمد . من به گريه افتادم و او هم كه با بغض اين ماجراي دلخراش و وحشيانه را بازگو مي كرد به گريه افتاد . مي گفت شوهر خواهرش از بستگان دور آن جوان است و فقط به او اعتماد كرده اند در حاليكه وضعيت اين جوان بسيار وخيم است و لامپ به هزاران تكه تبديل شده وعفونت و درد وحشتناك است . من نمي دانم اين موجودات وحشي را خامنه اي در كجا پرورش داده كه اينگونه با مردم رفتار مي كنند .
********

3 comments:

Anonymous said...

درود
برای فردا یک پیشنهاد دارم همزما با شروع مسابقه استقلال و پرسپولیس مردم در تهران و شهرستانها به خیابان بیایند این کار کودتا گران را فلج خاهد کرد.

در ضمن من یک دعوتنامه برای بالاترین میخواهم

Anonymous said...

az koja maloom besheh in edea vagheiat darad? aia nefarat dashtan baraye bavar in amal vahshianeh kafist? jvab bedeh pofuze? mard bash.

andishe sabz said...

majid majid ,to ke mardi chera esmeto neminevisi va fohsh midi,man vazife khodam midunestam nesbat be un ensani ke morede in amal vahshine gharar gerefte in muzu ra efsha konam ,kash ye zare sharaf dashti