Wednesday 18 November 2009

از بسيجي زمان جنگ كه جان و مال و خانواده اش را هزينه مي كرد تا بسيجي امروز . . .

انتخابات سال 88 برگ تازه اي از قدرت طلبي رهبران نظام به ظاهر اسلامي را به نمايش گذاشت كه تمام تحليل هاي علمي و عملي را به مسخره گرفت و تماميت خواهي ماقياي حكومتي را براي همگان آشكار كرد .
از همان ابتدا ، سپاه نقش پر رنگي را در صحنه جا به جائي قدرت بر عهده گرفته بود كه رفته رفته با رشدي كه از در آمدهاي بيت المال پيدا كرده ، خود را مدعي تمام عيار در امور لشگري و كشوري مي داند و با در اختيار گرفتن شريانهاي اصلي اقتصادي و نظامي عملا كنترل سياسي كشور را در حال حاضر بر عهده دارد و در پرداخت هر هزينه در رسيدن به اين هدف كوتاهي نخواهد كرد.
از واگذاري شركت مخابرات با دست و دلبازي تمام به سپاه گرفته تا باج چند صد ميلياردي دولت در اعطاي ذخاير و معادن و ثروت و سهم اين مردم به بسيج ، بسيجي كه اعضاي آن در زمان جنگ با هزينه دادن از جان و مال و خانواده شان عنوان بسيجي را به يدك مي كشيدند تا بسيجي امروزي كه آتش به روي مردم كشورش در ازاي پول و پاداش و عنوان مي كشد ، افراد از دسته دوم بسيج در جهت چپاول اموال مردم و كشور شده اند نه بسيج براي دفاع از خاك و ناموس كشور.
در چنين شرايطي با توجه به آگاه شدن عموم مردم و به صحنه آمدن هر چه بيشتر دانشجويان آزادي خواه در سراسر كشور و شركت در اعتراضات مدني و تظاهراتهاي آينده ، عرصه را براي خودنمائي و قدرت طلبي كودتاگران تنگ خواهيم كرد و اين بار خود مسئول جابه جائي قدرت در رأس حكومت خواهيم بود و دست اين وطن فروشان غاصب را براي هميشه از سرمايه هاي اين ملت كوتاه كرده و براي رسيدن به آزادي لحظه اي دست از مبارزه بر نخواهيم داشت .
به اميد ايراني آزاد و سربلند

1 comment:

BASIJI said...

بسیجی بسیجیه نه تعریفش عوض شده نه مسیرش اگه مشکل داری با جفتش داری پس چرندیات مغز خودتو منتشر نکن که دیگه داری می ری رو اعصاب